maandag 3 oktober 2011

LAAT ZOMERSE DAGEN IN OKTOBER...............LAATSTE IJS BIJ FLORENCE!!

Heerlijk die laat zomerse dagen en dát in oktober, daar moet je toch volop van genieten!!
Dus óp de fiets touren door het Weerter Landschap langs o.a. de Theetuin, waar het uitnodigende tafeltje met vuil servies vooraan de weg langs het kanaal wel eens een ruim sopje mag krijgen en waar ze wat mij betreft de versieringen van vorig jaar Kerst mogen opruimen. Al met al een té vuil, rommelig en protserig geheel, jammer want de thee en brood met geitenkaas - uit Stramproy - was heerlijk!
Langs het kanaal doorgefietst naar IJssalon Florence in Nederweert om nog één keer vóór de wintersluiting van Marcel en Marjo's overheerlijke ijs te genieten.
Ik genoot niet als énige van mijn laatste favoriete overheerlijke ijscoupe - de SAPORINO - met wel 4 bolletjes, maar onderstaande ijscoupes met notabene 10 bollen en toebehoren daar gingen 2 vrienden voor. Ongelooflijk, ik vroeg aan ze hoe ze zoveel bollen naar binnen konden werken? Ze stelden mij gerust, want ze zeiden dat ze daar ruim ervaring mee hadden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten