maandag 25 juni 2012

SAMENWERKING MILOVITO - MOSAINGO

Jammer dat de Italiëdag in Weert op zondag 24 juni zo verregend is! De zon liet zich helaas pas in het laatste kwartier zien na een hele middag regen, regen en nog meer regen! Ik had op de valreep van de broers Verheul toestemming om mijn bedrijf te presenteren in het meest prachtige monumentale pand aan de Maasstraat nummer 9. (Voor de liefhebbers, het is te huur!)
Daar was ik erg blij mee, zodoende kon ik tóch deelnemen aan dit mooie evenement!
Van de enkele, maar zéker enthousiaste bezoekers aan deze Italiëdag zijn tóch nog zo'n 50 mensen binnen komen kijken en daaraan heb ik het een en ander kunnen vertellen over mijn Italiëfotografie, mozaïek, de workshops en de mozaïekprojecten van Milovito, de grootste mozaïekbouwer van Nederland!

Glasmozaïeken van MOSAINGO bieden u een breed scala aan mogelijkheden om uw wensen te kunnen verwezenlijken. Dat mozaïek duurzaam is, dat bewijzen de Romeinen met al hun prachtige, kleurrijke vloeren en wanden in hun eeuwenoude tempels, villa’s en badhuizen.   Glasmozaïek is hitte, vorst- en vochtbestendig. Er zijn legio mogelijkheden om mozaïek in uw interieur te integreren, daarin kunt u uw eigen ideeën en kleuren meenemen en het geheel een persoonlijke tint geven.

            
MOSAINGO werkt samen met Milovito. In het MOSAINGO-atelier kunnen uw ideeën vertaald worden naar een mozaïek voor uw interieur én exterieur, of voor op de bodem en/of wanden van uw zwembad. Ruim 18 jaar ontwerpt en creëert MOSAINGO mozaïeken voor zowel binnen- als buitenprojecten. MOSAINGO heeft de benodigde vakkundige ervaring en relaties om al uw wensen tot in de puntjes te verzorgen.

Met de moderne technieken is het mogelijk om een door bv MOSAINGO gemaakte foto of úw favoriete foto te vertalen naar een mozaïek, voor bv op een wand of op de bodem van uw zwembad zoals op de foto hieronder, een mozaïek waarmee MILOVITO een jongensdroom waargemaakt heeft!

                                                    
Graag maak ik een afspraak om u vrijblijvend kennis te laten maken met de kleurrijke en creatieve wereld van het glasmozaïek. Indien u interesse heeft, begeleid ik u naar de showroom en kan MOSAINGO i.s.m. MILOVITO aan de hand van uw bouwtekening uw project wellicht verwezenlijken.

“MOSAINGO, piatto ricco con i mondiali colori"

Neem voor meer info of voor het maken van een afspraak contact op met
MOSAINGO Inge de Monte 0495-544404 of mobile 06-25083686

Geen opmerkingen:

Een reactie posten