zondag 16 juni 2013

RESTAURANT DE ETAGE IN DE JACHTHAVEN VAN BRUINISSE

Als je in de buurt van Bruinisse bent, bezoek dan zeker Restaurant "De Etage" in de jachthaven voor een overheerlijk kreeftenmenu met kreeft uit de Oosterschelde, of organiseer met of voor je bedrijf een champagne/oester borrel op het drijvend terras met uitzicht op de jachthaven en het Grevelingenmeer!
Vorige zomer verzorgde ik voor de site van deze opdrachtgever 3 foto-opdrachten.
Ik lever mijn foto's na bewerking meestal op stick aan, zodat de klant er zo breed mogelijk mee kan ondernemen in zijn of haar publiciteitsplan.
En zie daar het resultaat, want een van de publiekstrekkende uitingen lag voor mij op de stijlvol gedekte tafel, een kaart waarop de activiteiten tot september gedrukt staan.
En wat heb ik weer genoten, dankjewel Fleur voor de gastvrijheid met jouw geweldige team en Marco voor het overheerlijke kreeftenmenu! Het is een zalige zilte ervaring om bij jullie gast aan tafel te zijn.
Kijk voor meer info en natuurlijk ook de foto's op www.de-etagebruinisse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten