maandag 23 december 2013

WENSKAARTEN MET ENVELOPPEN

Op de deur in mijn gang hangen 2 rekken met een grote collectie foto-correspondentiekaarten (met enveloppen) voor de verkoop! Ik heb ze gemaakt van foto's die ik met oog voor detail geschoten heb tijdens mijn vele tochten met de camera! De ene foto is een realistisch detail de ander symbolisch, enz., en sommige foto's zijn samengevoegd in een compositie!
De laatste wenskaarten die ik in opdracht voor de Kerst- en Nieuwjaar periode gemaakt heb, zijn vandaag de deur uit gegaan. Dus ... werk aan de winkel voor de "ouderwetse" postbode, want het geeft toch altijd nog een heerlijk kerstgevoel als je een persoonlijk geschreven wenskaart ontvangt in je brievenbus!
Interesse? Bel  06-25083686, of mail;  ingede.monte@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten