maandag 28 mei 2012

BRUCE SPRINGSTEEN OP PINKPOP

Het doet pijn om het concert van Bruce Springsteen te moeten missen. Ik heb Pinkpop vanmiddag wel live gevolgd op mijn laptop via livestream terwijl ik aan het mozaïeken was voor het project in Bruinisse. Ik had gehoopt om vanavond ook zo van Bruce te kunnen genieten met daarbij een bord heerlijke asperges en een glaasje pinot grigio. Maar..... dream on Inge.....helaas word het niet live uitgezonden. Dus heb ik ff een foto van zijn site geplukt die gisteren gemaakt is tijdens het concert dat the Boss in Köln gaf. Dan maar een sms-je naar mijn vrienden die er momenteel live van aan het genieten zijn! Have fun allemaal.
Ik was ook benieuwd naar de nieuwe aanwinst in the E-Streetband na het overlijden van Clarence Clemons. Clarence overleed het vorig jaar op 18 juni aan een hartaanval. Zijn neef - Jake Clemons -  speelt dit jaar nl de sax.

In zijn lofrede over Clarence zei Bruce “How big was the Big Man? ................................................
Too big to die.”


terwijl ik dit op mijn blog plaats stuurt Karin nog een live-foto vanuit Landgraaf vanaf haar I-phone


Geen opmerkingen:

Een reactie posten