vrijdag 27 juli 2012

LAATSTE NIEUWS OVER DE GEBEDSTEMPEL

Ff tussen de foto-bedrijven door het laatste nieuws over de gebedstempel.
Sinds vanmorgen zijn alle mallen zover klaar, ze staan te drogen en uit te harden voordat ze binnenkort geïmpregneerd gaan worden!
Zo krijg je steeds meer een visueel beeld van het enorm arbeidsintensieve project van de gebedstempel in Bruinisse.
Het word een prachtig geheel als straks het mozaïek erop gelijmd en alles gevoegd is!
Dus............word weer vervolgd!!




2 opmerkingen:

  1. Wat een klus en dat helemaal in je eentje! Het lijkt wel het project in Budel. Succes met lijmen en voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zou ik écht niet in mijn eentje kunnen klaren Helmi!De mozaïeken wel, maar zonder Piet had ik deze mallen nooit kunnen maken. Nee dat technische gedeelte doet hij, natuurlijk ben ik daarbij en help waar nodig. Eind augustus gaan Piet en ik met alle onderdelen naar Bruinisse om de tempel te bouwen. De roestvrijstalen delen worden momenteel in opdracht gelast.
    Kom gerust eens kijken als je in de buurt bent!

    BeantwoordenVerwijderen