zaterdag 12 april 2014

MOZAIEKWORKSHOP MOEDERS EN DOCHTERS

Afgelopen week was ik in Molenbeersel waar ik tijdens een familiereünie van moeders en dochters een workshop mozaïek heb gegeven. 3 bakken met potjes glasmozaïeken van Bisazza en Milovito, geknipt in allerlei vormen en in alle kleuren van de regenboog gingen mee op locatie!
Mooi om te zien hoe ieder met eigen verzonnen patroon, vormen en kleuren een mozaïek samenstelt.


En wat een gezelligheid met deze creatieve dames!
De meesten maakten een tableau tijdens deze workshop die 3 uur duurt. Een moeder maakte een set van 2 onderzetters en een ander wou een huisnummer maken. Ze werd bijgestaan door een behulpzaam nichtje en door mij omdat je zoiets bewerkelijks niet in 1 workshop klaarkrijgt!
In mijn atelier heb ik later nog een uur aan het huisnummer gewerkt.


Vervolgens zijn alle werkstukken schoongemaakt, gevoegd en opgepoetst, zodat iedereen nu van haar eigen creatie kan genieten!
Ook geïnteresseerd in een workshop of cursus voor volwassenen, bel MOSAINGO voor de diverse mogelijkheden 0495-544404 of 06-25083686, daarnaast geeft MOSAINGO ook workshops voor bv vrijgezellen of met collega's, aangevuld met een overheerlijke Italiaanse lunch!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten