zondag 7 november 2010

IL PRANZO DA ALFREDO ALLA SCROFA













Heb vanmiddag gelunchd bij Ristorante Alfredo alla Scrofa met de gouden vork en de gouden lepel die Mary Pickford en Douglas Fairbanks aan de opa - en vroegere eigenaar - van Ristorante Alfredo alla Scrofa cadeau hebben gegeven omdat ze een onvergetelijk huwelijksdiner bij hem hadden.
Ik ben natuurlijk geen Mary Pickford - verre van dat - maar het gaf mij absoluut een een enorm VIP gevoel! In de 2 uur dat ik daar was voor een interview en door de huidige eigenaar en achterkleinzoon van Alfredo - Maria Mozzetti - als gast aan zijn tafel werd uitgenodigd, heb ik van iedere seconde genoten. Mario sprak vol passie over 'il tesore della famiglia' en ik weet zeker dat ik zijn gevoel straks in de Alfredo della Scrofa-reportage kan verwoorden.
Ik moet ff bijkomen want ik zit er letterlijk en figuurlijk helemaal vol van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten