woensdag 3 november 2010

WWW.STERKAMP.NL











WWW.STERKAMP.NL
Wat was het byzonder om op twee StayStrong-kampen van Stichting de Ster fotoworkshops te geven aan kids die niet lekker in hun vel zitten.
Ik heb een groot respect voor Lieve van Geldorp, voor alle leiding, psychologen, creatieve- en drama-therapeuten, vrijwilligers en iedereen die dit op welke manier dan ook mogelijk maakt. Het was een eer om daar mijn fotografisch steentje aan bij te mogen dragen!
Het heeft mij diep geraakt en een enorm goed gevoel gegeven dat de StayStrongers straalden tijdens het tweede deel van iedere shoot! Heel veel succes met dit fantastisch initiatief en tegen alle kinderen wil ik nogmaals zeggen; jullie zijn allemaal grote STERREN!

1 opmerking:

  1. Heel mooi en zinvol, dat dit bestaat! En dat je eraan mag bijdragen. Kan me zo goed voorstellen dat dat je een heel goed gevoel geeft. Ik ga kijken op de website!

    BeantwoordenVerwijderen