maandag 27 september 2010

ZONNEWIJZERPLEIN


















Vanmorgen - het is inmiddels vrijdag 1 oktober - ben ik weer verder gegaan aan het mozaïeken van de sterrenbeelden. De eerste waaraan ik de vorige week al begonnen was, is DE RAM en gisteren en vandaag heb ik DE WEEGSCHAAL gemozaïekt, twee van de 4 laatste mozaïeken voor het zonnewijzerplein. Vanmiddag heb ik ze beiden gevoegd en voor de eerste keer opgepoetst!
Het sterrenbeeld DE RAM zal straks de lente aangeven in het plein en DE WEEGSCHAAL de herfst. Het toeval treft dat dit laatste symbool ook de opkomende zon kunnen voorstellen.....!!
Eerst heb ik de 4 betonnen blokken die straks in de bestrating worden geplaatst behandeld met primer, vervolgens heb ik lijm aangemaakt, op een van de blokken aangebracht en het matje met het mozaïek erop gelijmd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten