maandag 13 oktober 2014

FOTO CORRESPONDENTIEKAARTEN

Inmiddels is de herfst een paar weken geleden in ons kikkerlandje gearriveerd, ook al merken we er hier in het zuiden qua temperatuur eigenlijk alleen 's nachts pas écht wat van. Zo heeft het vannacht flink geregend, maar toen ik vanmorgen vroeg de gordijnen open deed, was de opkomende zon er weer en inmiddels staat hij aan de helderblauwe lucht. In een beschut hoekje op mijn terras drink ik een mok verse muntthee, want het is nog lekker warm en de tuin is in herfstkleuren gehuld. Maar er is werk aan de winkel, dus.......wandelschoenen aan, hond Bo mee en samen met de camera op pad!
De afgelopen weken verkleurde de natuur naar vele tinten geel, oranje, rood en bruin, prachtig en de kleuren blijven ook lang mooi, zolang het maar niet regent!


In Photoshop heb ik diverse fotocombinaties gemaakt en zo de herfstcollectie aangevuld en opgefrist; mijn collectie foto-correspondentie kaarten hangt met vele andere fotokaarten - voorzien van cellofaan zakjes - in rekken in de gang. Er is voor iedere gelegenheid wel een bijzondere foto-correspondentiekaart te vinden, om te versturen of om b.v. als setje cadeau te geven!
Alle pics zijn door mijzelf geschoten en gesigneerd, te koop vanaf  2,95 Euro per kaart met enveloppe en cellofaan hoesje!


Iedereen is welkom, koffie of thee staat klaar, maar bel even van tevoren zodat je niet aan een gesloten deur komt! Telefoon 0495-544404 of mobile 06-25083686

Geen opmerkingen:

Een reactie posten