vrijdag 8 juli 2011

BOSPOP HET GEZELLIGSTE POPFESTIVAL VAN NEDERLAND!

BOSPOP 2011 en ik ben er helaas niet bij! Daarom laat ik nu een serie shots van BOSPOP coryfeeën uit eerdere line-ups de revue passeren!
Álle foto's zijn gemaakt met mijn LUMIX/PANASONIC camera vanuit het publiek, helaas geen perskaart want dan had ik ze vanuit het speciale vak nog beter vast kunnen leggen!

Zoals altijd een swingende BOSPOP crowd.

Ooit gespot door Joe Satriani?..............

Michael Anthony en Sammy Hagar (ex-Van Halen bandleden) en topgitarist Joe Satriani. Samen met Chad Smith vormen zij sinds een paar jaar de hardrockband "CHICKENFOOT". Ze waren in 2009 on stage en gaven een spetterend optreden. Het was mooi om te zien hoezeer ze er van genoten!

Chad Smith(Red Hot Chilly Peppers) drumde als vanouds en na het spetterende optreden van de band gaf hij zijn drumsticks aan mijn 12-jarig neefje die de hele tijd een bordje omhoog had gehouden met "cann I have your drumsticks?"

Mïchael Anthony met zijn speciale gitaar, what's in a name?

Bart van der Weide - Racoon, o.a. met het prachtige lied "Love you more"

Carlos Santana, rustig zittend op een speaker terwijl het publiek de pan uit swingde.

Mick Hucknall - Simple Red

Anouk spreekt voor zich en ook boekdelen

Sting en we stonden in de regen tijdens zijn fantastische versie van "Desert Rose"

Jim Kerr-Simple Minds, still going strong!

1 opmerking:

  1. Hoi Inge,
    Ik ben er ook niet bij, het zal wel niet zo leuk zijn zonder ons!!! Mooie foto's en profie watermerk.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen