dinsdag 12 juli 2011

VERTAAL JE IDEËEN IN MOZAIEK VOOR BINNEN EN BUITEN

Mozaïek is door de Romeinen veelvuldig toegepast als decoratie in en om hun prachtige badhuizen, villa's en galerieën.
We ervaren - als we bijvoorbeeld Italië bezoeken - in iedere stad, dorp of gehucht dat ons de mooiste mozaïeken verrassen. Heden ten dage is mozaïek weer helemaal "hot" en de interieurbladen besteden er dan ook volop aandacht aan.
Met de huidige software is álles te realiseren; of je nu een prachtige meander in je badkamervloer wilt, een wand boven het keukenblad, een dollarbiljet op de bodem van je zwembad, een strakke tuintafel met een boom in het midden, een zonnewijzerplein of Michael Jackson tegen de wand in je living!
Graag laat ik u mijn catalogi zien waarin traditionele voorbeelden staan, maar daarnaast is het natuurlijk fantastisch als je je droom kunt verwezelijken en die uiteindelijk vertaalt naar een mozaïek met een eigen karakter?! Mozaïek is zó veelzijdig
Maak een afspraak en vertel mij uw ideëen; ik maak een ontwerp, neem u mee naar de showroom en wellicht stapt u over een tijd vol trots uw huis of tuin binnen met een mozaïek naar een ontwerp van MOSAINGO.
Ik werk voornamelijk met glasmozaïek van Milovito, Bisazza en Orsoni. Sinds afgelopen weekend heb ik de laatste samples van Milovito glasmozaïek ontvangen met alle kleuren van de regenboog en daarnaast zelfs ook gouden, zilveren en swarovski steentjes.







2 opmerkingen:

  1. Mooi!

    Hopelijk kan ik nu weer reageren en is het inlogprobleem opgelost. Even proberen..

    BeantwoordenVerwijderen